1 Ocak 2013 Salı

YENİ YILDA SİZİN İÇİN DİLEDİKLERİM

    Merhabalar benim 2012 'yi tekmeleyen Ken Masterslarım.Bu yılbaşı dibe vurdum resmen.2013'ten de pek bir şey beklemiyorum.Olmadı dipte mangal filan yakırız keyfimize bakarızz amaaann.
   O değil de sizce de bu yılbaşı çok çabuk gelmedi mi?Hayır yani seneye diyete başlayacağım dediğimden ya da seneye yaparım dediğim çok iş olmasından ötürü söylemiyorum bunu gerçekten erken geldi.Her neyse geçen sene ellenme korkusundan Kızılay'a gitmemiştik.Bu sene Kızılay'daki her genç gibi ülke sorunlarını bahane edip para kazanmak isteğimizden  'Elleyene biber gazıııı vaarrr,şok tabancısııı varr gel aabla gel'sloganlı bir satış tezgahı açmak istediğimizden Kızılay'a gittik.
 Bi de anlamadığım Iron Maiden efenim ne söyleyim Finntrol gibi bilumum ağır müziğin olduğu mekanlara tırtıllı balon asılması.Eğlendim yani.Zaten balonların çoğunu patlattık.Hehehe










Yılbaşı için tavsiyem kendinizi kasmamanız.Gün boyu ne yapılım ne edilim onunla şunun arasında huzursuzluk çıkmasın kimseyi kırmayalım derseniz eğlence kelimesine haksızlık edersiniz.Nitekim ben bu bazı kabilelerin tanrısı eğlenceye hakarette bulunduğumdan gecenin sonu pek de tatlı bitmedi.Yani yılbaşında çok kişi değil dolu kişilerle birlikte olun. Bütün sizi yoracak insanlar değil eğlendirecek insanlar seçin bu özel gün için.
Ayrıca gecenin sonunda omuz omuza verip sokağın ortasında ağlamamız bütün eğlenceden daha rahatlatıcı bir etki yarattı.Ve tabiki gece gece falcıya gitmemiz
Evdeyse şunlar oldu ;




 Bizim deyişimizle yılbaşı çiçeği.Gerçek adı ne bilmiyorum yine tam zamanında açtı.

Yeni yıl çoraplarım çok tatlı

Yılbaşılarının benim için çooook önemli olduğunu daha önce de söylemiştim.Geri dönüp baktığımda o günü güzel hatırlamak için uyumam gerekiyordu ve ben de 12 bulamadan öyle yaptım.2013 için heyecanlı değilim ; çünkü kendi hayatımda yan rol olacağım bir yıl başlıyor.Umarım sizin yılbaşı geceniz benimkinden eğlenceli geçmiştir.
            +SİZİN İÇİN DİLEKLERİM+
    Tuvalet kağıdının bittiğini tuvaletteyken anlamadığınız,istediğiniz ayakkabının numarasını bulabildiğiniz,1 kilo bile almadığınız,sevdiğiniz şarkıcının konserine gidebildiğiniz,arkadaşlarınızın son kalan çubuk krakerinizi istemediği ,sevdiğiniz dizilerin aynı saatlerde olmadığı , buzdolabının yumurtalık kısmına yumurta dizme görevinin asla size düşmediği,buz tutmuş yolda herkesin içinde düşmediğiniz,başı çok sıkıcı olan kitaplarla karşılaşmadınız,önceleri soğuk sonraları ılıklaşan denizin ılıklaşmasındaki sebebin yan taraftaki çocuk olmadığı,keşke bugün tatil olsa dediğiniz her günün tatil olduğu,yoğurdun çorba yaparken kesilmediği,misafir tuvaletini tıkamadığınız,sizi on yılda bir gören akrabalarınızın 'Ayy ne kadar büyümüşsün'demediği ,sağlıklı,mutlu bir yıl dilerim. '<>'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yaptıktan sonra kim arkanızdan ne demiş öğrenmek için lütfen mail adresinizi girmeyi unutmayın!