14 Ekim 2011 Cuma

NELER OLUYOR BU HAFTA

Size bu hafta neler yaptığımı anlatacağım;
 -Birkaç gün önce malumunuz Ankara'da at çişi gibi yağmur yağdığından 8-10 arkadaş okulun yanındaki kahveye girdik.Çok çetin bir tavla turnuvası da yaptık (görsellerle desteklemek isterdim ama bilgisayara aktar filan çok uzun iş)


-Sonra bir de derse geç kaldık.Öğretmen dışarı attı bizi.Müdürün yanına gittik Banu müdür odasını şiddetli bir
şekilde çalarak içeri girdi ve bağırdı;'Ne işsiz olum siz?'O bu cümleyi söyler söylemez içimizdeki hayvanlar
dışarı çıktı ve this is sparta diyerek önce sekreteri sonra müdür yardımcılarını kılıçtan geçirip,kuyuya attık o

sırada içinden Hürrem çıkan arkadaşım Handan 'Geç kağıdımı verin bana!'diye bağırıyordu.Geç kağıdını aldım
ve giderken küçük bir espri yaptım'Üniversiteyi bitirdiğimde bu kağıdı verişinizi konuşmama ekleyeceğim
hocam'dedim kibar bir sesle.Müdür esprimime mi yoksa üniversiteyi kazanma ihtimalime mi güldü onu bilemem ama yarıldı.
    Neyse geç kaldığımız derse girdik.Öğretmen bir oraya yağdırıyor bir buraya .Onun ağzında giriyor ötekinin
burnundan çıkıyor.Sonunda herkese çemkirdi çemkirdi sonra bana döndü ben içimden 'Aha sıçtık olum' dedim ve o bana :'Banabisugetirciğim 7.etkinliği yapar mısın lütfen' dedi.Ben önce anlamadım arkama baktım.Sonra da ha bana diyor lan dedim.Lütfen lafına alışık değilim genelde öğretmenler 'Yap lan şu etkinliği' tarzı şeyler söylediği için şoke oldum.Nitekim bu öğretmenimin lütfen demesinin sebebi ingilizce öğretmeni olmasıydı.


-Bu hafta son dersteydik arka sıralarda türlü pis işler dönüyordu.Sonra bir ara arkama baktım sırada
tanımadığım biri oturuyordu diğer sıralarda da öyle.Önce şizofren olduğumu sandım ama gerçekten
oradalardı...Başka sınıflardan gelmişlerdi ama ne ara onu ne ben ne öğretmenim çözebildi.Gerçekten en ilginç olay buydu.
Ve tabiki Call Of Duty...Ay bir de Captain Mactavish  var ki...Bayılıyorum o mavi pantolonuna,saç kesimini bi de 'Roach is down'demesi yok mu .Hastasıyımm şefim <3


Ayy o amerikan oyunu da insan öldürüyorsun da amerikanın oyunlarına geliosunda buğ buğ buğ bıdıbıdıbıdı.Hiç de öyle diil bi keğe.İnsan öldürmek istiyorum doğrudur bunun için  en iyi yol Amerikan oyunları.Eğer varsa Türklerden böyle bir oyun yapan yapmasın.Yapmasın ki onunla gurur duyabileyim.

Son olarak eylül ayı başında aldığım Doctor Who kalemkutu setimin resmini koyayım dedim.Malumunuz büyük bir doctor who hayranıyım.


                                   
                                      

5 yorum:

  1. bir bayanın mw2 ye hasta olması güzel bir durum hikayede güzel resimlerde güzel :)

    Captain Price :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşkklerr yani sanal da olsa Mactavish in bi gideri var değerlendirmemek ayıptır günahtır

      Sil
    2. ailecek severek izliyoduk ta ki mw3 te ölene kadar

      duygulandım resmen , oyuna verdigim paraya degdi

      Sil
    3. mw3 ü oynamadım ben 2 yi bitirdikten sonra diablo ya merak saldım hiç bi şey anlamadım da ondan zaten :D mctavish ölüyorsa 3 ü oynamanın bi anlamı da yokmuş

      Sil
    4. kız dedigin böyle olur işte burdaki arkadaşlar benim oyun oynamama kızıyoken helal olsun :D

      diablo sadece şişirildi berbat bi oyun bence , mw3ü oyna oyna :)

      Sil

Siz yorum yaptıktan sonra kim arkanızdan ne demiş öğrenmek için lütfen mail adresinizi girmeyi unutmayın!