23 Ekim 2011 Pazar

EKONOMİK OLARAK EĞLENMEK

Evet kağıt mendillerini yere düşürüp bi şey olmaz diyip burnunu silen sonra da hastalığım neden geçmedi ya diye soran mikrop dolu okurlarım size ekonomik olarak nasıl eğlenileceği hakkında 1-2 şey önericem.Size bir şeyler önericem ; çünkü ben iyi biriyim.Kötü biri olsaydım ilk cümlemi öğelerine ayırmanızı isterdim.


 1-)Benim bloguma girin diye salak bir şey söylemeyeceğim tabi ; çünkü bu yüzden bloguma girerseniz hepinizin cimri olduğunu bilicem ve bu çok acı verici.
2-)En önemli maddelerden biri budur.İnsanlar en çok konserlerde ve müzik dinleyerek eğlenir.İşte siz bu noktada zeki davranmalısınız.Artık konser veremeyecek insanları dinleyin ; Nirvana,Elvis Presley,REM gibi.Böylelikle yeni çıkacak albüm ve konser masrafından kısmen kurtulursunuz.
3-)Dikkatli olun.2.maddeyi doğru uygulayın The Beatles dağıldı diye onu dinleyip 'Ayyy harika çok tatlılar'deyip Paul Mccartney,Ringo Starr ın konserini kaçırmanız küçük sırrınızı ortaya çıkartabilir.Michael Jackson dinleyip anma gecelerine katılmamanız da örnek olarak gösterilebilir.
4-)Asla korsan almayın!Hayvan mısınız siz? 2.el cdler alıp 'Ya tatlım ben vintage takılıyorum' ya da 'O gün arkadaşlarla klasik müzikten konuşuyorduk dalmışım çizilmiş biraz' diyebilirsiniz.
5-)İnternetteki online oyunları oynayın.Ben playstation oynayamıyorum genç işi onlar deyin.
6-)Alacağınız dergileri hediyelerine göre seçin.(Her yerde Spartacus iskambil kağıtları bulamayabilirsiniz özellikle  Ebaydan yaptığım Doctor Who defter alışverişine dünyanın kargosunu ödedikten sonra bu maddeyi daha da dikkate aldım.)
7-)Çevrenizdekilere dikkat edin mutlaka bu maddeleri uygulayan birileri vardır,gözünüz açık olsun,örnek alın.

Bu maddeleri uygularsanız en ekonomik eğlence anlayışınız Flash tv izlemek olmaz!Başka bir yazımda da blogunuz da nasıl prim yaparsınız açıklayacağım.O zamana kadar boşçakalmayın.

1 yorum:

Siz yorum yaptıktan sonra kim arkanızdan ne demiş öğrenmek için lütfen mail adresinizi girmeyi unutmayın!