3 Ekim 2011 Pazartesi

ANKARA'DA BİR FAL GÜNÜ HİÇ BU KADAR ÜŞÜDÜN MÜ?

Efendim geçen cuma birbirinden güzel arkadaşlarımla falcıya gittik.Kızılay'da SEM cafenin 2 bina yanındaki yere.Arkadaşım daha önce iki kez gitmiş ama Neslihan diye bir kadına baktırmış.Çoğu kişi geldi 'Neslihan burda mı?'diye sorup gitti.Neslihan hamileymiş kontrole gitmiş.Siz de giderseniz Neslihan hanım var mı diye sorun havanız olsun.Neyse biz de diğer kadına baktırdık
Önce fincanı ve kartları eline elip hım hö höm oo aa gibi sesler çıkardı sonra
-Sol elini uzatır mısın canım?
-hmm hmm hmm
+Hayırdır ne oldu?
-Sende kesin olan iki şey var ;şöhret ve yurtdışı
Ayy dedim canım buna mı iki saat hmmladın duymuşsun bir yerlerden blogumu şöhret filan diye bana hava atıon
Ama hakkı var kadın bildi yani.Yalnız anlamadığım bir şekilde kadının evlilik takıntısı var'Okuluma bakar mısınız?'Dur 3 kart seç kocana bakalım.Ama ama ok..Tüccar mı ne?AA deli kocama takmış kafayı.Bir de Tunalı da Cicim Cafeye gitmiştim.Orası da çok iyi.Adam kartları filan sallıyor.Direkt yüzünüze bakıyor gözleri kayboluyor ve bir şeyler söylüyor.Ayrıca o adam bana sezgilerin çok güçlü demişti yani ben de üstünde biraz çalışsam falcı olurum da başka kariyer planlarım var
 Her neyse damla sakızlı türk kahvelerim sizin için gezdim gördüm.Siz de gidin gitmemi istediğiniz yerler varsa mutlaka yazın de hadi hoşçakalın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yaptıktan sonra kim arkanızdan ne demiş öğrenmek için lütfen mail adresinizi girmeyi unutmayın!