11 Ağustos 2011 Perşembe

NEDİR BİZİM ÖLÜYLE DERDİMİZ??

  Her sene meraklısının artmasından mıdır nedir ölü sanatçı paylaşımları artıyor da artıyor.Son örnek görmekten sıkıldığımız benim bile artık yüzünü uzuuuun bir süre görmek istemeyeceğim Amy Winehouse .Önceki senelerdeki örnek daha da beterdi Michael Jackson.Allahım 1 ay durmadan MJ,AW mı paylaşılır ey insafsızlar .Bu bizde ölen insanı dinlemeliyiz bu ona son görevimiz duygusu mu uyandırıyor bilmem ama İngilizler'de uyandırdığı kesin 'İsa'dan bile çok tanınıyoruz'diyen The Beatles'in plaklarını yakıp John Lennon 'un ölümünden sonra tıpış tıpış o plakları 2 katı fiyatına aldıklarını da biliyoruz.
  
   Bir de şu var ki ben bunu bu sene gördüm konserine gidilen grubun videosu paylaşılıyor.Amaç ne ki la? En son Ankara Bregeal'de Duman konserine hiçbir bahar şenliğinde görmediğim kadar ergenin kafalarında yanar dönerli taçlarıyla yırttındıklarını gördüğüm de içimden 'Aha da sıçtık 3 ay Duman paylaşır bunlar ' demedim.Ama sonra hiç anlamadığım bir şekilde 3 ay duman paylaştılar.Hayır bir de paylaşımların üzerine birini etiketleyip 'Ayy canım harikaydılar' yazmaları yok mu ?Terbiyesizler.İşte teoman bu yüzden bıraktı müziği.Bir de bunlar Justin Bieber konserine gitseler ne olur?'Aşkımm  castin kesinlikle sana gülümsedi'.Neyse sinirlenmek istemiyorum.
 Aw'nin ölümü hakkında teoriler devam ederken -ki bence bu işte de Courtney Love'ın parmağı var sonuçta o artık bir profesyonel-nerde okuduğumu hatırlayamadığım bir yazıda hanım kızımız AW yi öldürenin yapım şirketi olduğunu konserlerin iptal olması nedeniyle zarara uğradıklarını ve bu şekilde zararı kapattıklarını söylüyor.Yani uzun lafın kısası altın yumurtlayan tavuğu kestiler diyor.Eğer yapım şirketi ekşi de ölünün ardından 80e katlanan her enrty için para alsaydı bu hanım kızımıza hak verebilirdim.
  Size veda ediyor ve en sevdiğim Amy Winehouse şarkısını sizinle paylaşıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yaptıktan sonra kim arkanızdan ne demiş öğrenmek için lütfen mail adresinizi girmeyi unutmayın!