21 Ağustos 2011 Pazar

-BANA ALMANCA Bİ KÜFÜR ET- HMM..GOETHE

Bu son derece anlamsız başlığı yaz tatilimi özetlemek için koydum.Yakında lanet olası okullar açılacak ve hiç bi' halt etmedim.Hayır insan matematik çalışmaz tatilde sıkıldı diyelim bu sene hazırlanacağı belge sınavına Almanca bir tek kelime ezberlemeden gidecek kadar cool diyelim peki neden bir tane bile kitap okumadım sorusuna hala bahane bulamadım.Bütün gün ben orucum bana dokunmayın edasıyla 'çıtırdayarak zayıfla' reklamları izliyorum.Karne aldığım ve ailemden azarları işitip bitirdiğim günden beri çıkmayan sivilcelerim tekrar çıkmaya başladı.Aslında ergenlik denen olayda sivilce filan yok.Matematik ve geometrinin ayrıldığı sıkıntılı zamana denk geldiği için sivilce ergenlikte çıkar demişler.Yalan!Tamamen okulla ilgili.Eski zamanlarda sivilceli ergenler var mıymış?Yoo.Bir de okullar açılacağı için mutluyum arkadaşlarımı özledim diyenler var.Çok gülüyorum onlara asosyal mısın oğlum?İstersen muhallebicide buluşalım.




ALMANCA ÇALIŞIRKEN



   Şimdi üniversiteyi yeni kazanan ex ergenler yazımı okuyup 'Bizden geçti ha hay'edalarıyla dolaşıyorlardır.Üniversite kazanmış olsanız da açıklandığı güne kadar  kabaetinizde çıkardığınız çıbanlar hemen geçmicek.Üzgünüm.
    Hayır anlamadığım sınıfı ortalamadan geçmiş biri olarak bendeki özgüven nereden geliyor?Kalkayım azıcık Almanca çalışayım.Aman ne çalışcam elimde maden suyu, fonda ozzy osbourne, midemde mayalanmış üzüm umrumda mı dünya...
Not:Goethe'de böyle ucuz bi espriye kurban gitti.İyi adamdır esasen böyle goth bi yanı var.Hemen bir düzeltme yapalım:
Bana Türkçe bi küfür söylesene-Hmm Orhan Pamuk.Evet böyle daha iyi oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yaptıktan sonra kim arkanızdan ne demiş öğrenmek için lütfen mail adresinizi girmeyi unutmayın!