22 Eylül 2014 Pazartesi

YURTTAN HABERLER

 

      Ani hava değişimlerine ayak uyduramayıp parmak arası terliği çorapla giyen canım okurlarım,
Size bu yazıyı yurt odamdan yazıyorum. Şişlenme korkusundan arada sağımı solumu kontrol ediyorum o ayrı . Annem de bugün birkaç temiz çamaşır getirmiş filan. Geceleri duvarda olan bağlamamı çalıyorum. Şaka lan şaka çok eğleniyoruz burda.Biraz önce de çok ses yapıyoruz diye uyarmaya geldiler. Tek sorun bizim odanın git gide bi "maclaren's bar " a dönüşmesi ve ateistleri imana getirecek bi potansiyele sahip olması.
     Geçen odaya reçel aldık zorluyoruz zorluyoruz açılmıyor.Her şeyi denedik sonra Seda -okuyosa selam olsun- "Bi dakika önce bismillah dicem dedi" dedi ve kavanoz şak diye açıldı.


   

       Oda kalabalık 5 kız yatağımda oturuyoruz cinlerden perilerden konuştuk. Herkes dağıldı oda arkadaşlarımla kaldık. Ben yavaştan tırstım tuvalete filan tek gidemedim çünkü o sırada gözlüklerim vardı ve odada olan iki arkadaşım da çok zayıftı . Düşünsene "şişman ve gözlüklü" öldürülecek ilk kişi!  Bi arkadaşım twitterda gezinirken "yaşanmış 10 cin hikayesi" diye bi şey gördü. Ben iyice korktum öyle korktum ki instagramda paylaşılan duayı ne duası olduğuna bakmadan okudum -bütün müslümanların yaptığı gibi- duanın altında "Cin çağırma duası okudunuz ,iyi geceler " yazıyordu . O gece 2 gece lambasıyla uyudum.

   
Bir keresinde de gargarayla odaya girdim yanımda oda arkadaşım uyuyordu çığlık attı. Diğerine döndüm "Bi şey mi dedi " dedim. "Yoo" dedi. Allahım kafayı yiyorum filan dedim. Sonra arkadaşım  çığlık atmaya devam etti bu sefer diğeri de duydu. Başını da yatağın kenarına vurdu. Elimdeki gargarayı var gücümle attım mehter marşıyla "Savulun bre melunlar ,Allah Allah Allah " diyerek rüyalar alemine daldık. Şimdi böyle anlatınca leyla ile mecnundan bi sahne gibi oldu. Neyse işte kız sakinleşti her şey normal ama yüzünü açmıyor. İçten içe tırsıyorum yüzünü açınca ne çıkacak diye.Öyle iri bi vücudum var ki korkuyorum dicem ama kalıbımdan utanıyorum. O sırada diğer arkadaşım hastaydı bir diğeri şeker testi yaptıracaktı ve benim o gece ki google geçmişim şöyleydi :
 Zencefilli limonlu karışım
Ayetel kürsi
Nasr suresi
Şeker tahlilinde su içilir mi

    Ve tabi ki odada gizlice kedi besledik.Kedi miyavlayınca kahkaha atma,öksürme geyiğini yaşadık. Ankaralı bir kedi olarak ismi tabi ki "Diren" .
İşin heyecanlı tarafı kedinin geldiği gecenin ertesinde odanın ilaçlanacak olmasıydı.
 
Biraz kendimden bahsetmek gerekirse artık düştüğümde kalkacak gücü kendimde bulamıyorum hatta hiç düşemeyecekmişim de ömrümün sonuna kadar aynı noktada dikilecekmişim gibi geliyor. Dün yaptıklarım bugün beni tatmin etmiyor çünkü hayat giyeceğin elbise için ağda yaptıktan sonra pantolon giymeye karar vermek gibi. Bir şeye çok acı çekerek ulaşıyorsun , hevesin kaçıyor.  Onun için bir şeyi çok istemekten korkuyorum biliyorum ki istediğim şey er ya da geç benim olur ama hevesim kaçar ve ben sadece vakit kaybettiğimle kalırım.
  Herkese yeni eğitim hayatlarında ya da yeni hayatlarında mutluluklar diliyorum . I tell you to enjoy life I wish I could but its too late .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yaptıktan sonra kim arkanızdan ne demiş öğrenmek için lütfen mail adresinizi girmeyi unutmayın!