16 Nisan 2013 Salı

ERKEKLER NEDEN BU KADAR ÖKÜZ??

Blogu ilk açtığımda kadın-erkek ilişkileri hakkında yazmayacağıma dair kendime söz vermiştim.Nasılsa yazan,ıncığını cıncığını sorgulayanlar var.Ama gün geçmiyor ki erkekler bu kadar öküz olmasın.Allah aşkına;hikaye benden yorum sizden.Buyrun;
Şimdi efendim adını vermek istemediğim -linç edilmesinden korkuyorum- kısaca 3K dediğim bir oğlan var.Bu esas oğlan.Esas kız da benim.Birgün bir gaza geldim , adeta bir cesaret bombalaması yaşadım ve bizim kızlara döndüm Görevimiz Tehlike'nin müziği ile dedim ki 'Kalkın,ilan-ı aşk etmeye gidiyoruz.'Eee bunlar benim arkadaşım akıl yok haliyle.Gittik taaaa Google Earth'ün bile yerini unuttuğu bir üniversiteye.İçimden de diyorum 'Yok artık banabisugetir ne yapıyorsun sen bu işlerin adamı değilsin' Bu işlerin adamı neden mi değilim açıklayayım :


Bakın ben normalde böyle bir hatun kişiyim.Benim ne işim olur ilan-aşkla filan.Yani yemek aşkı başka orda bi durcan.

Ammaa işte bu 3K dediğimiz esas oğlan beni bu hale getirdi. 
 Neyse ne diyordum 3K'yi bekliyoruz.Ahan da iniyorlar aşağıya.Bakıyorum,kızları eleştiriyorum,oğlanları puanlıyorum filan ama 3K ortalıklarda yok.Dedim 'Kalk Banu sınıfına gidek'Hayır neyime güvendim bunu söylerken neyse dedim ki merdivenlerden çıkalım 3 gram eritsem kardır.Tam sınıfına gircez mesaj geldi '3K kantinde'Ben onun için 3 gramın hesabını yapıyorum tembel hayvan asansöre binmiş bi de 3 saat onu beklemiş.Tee Allaamm.Koştura koştura indim merdivenlerden nerde filan dedim.Kafamı çevirdim çıktı kantinden.Hayır bu klasik türk filmi sahnesi değilse ne?Bi dahaki arayı bekliyoruz.Ben 'tabi ki'gittim tost filan yedim.Neyse ara oldu bu geldi kantine.O an , ne yapacağını bilmeyen her kişi gibi ben de telefonumla oynadım.Ne yani mantık neyse?Dedim bu bir daha geri gelmeyeck bir an yaldır gitsin.

Gittim kolundan çektim 3K bi bakar mısın dedim (Haydaaa niye çocuğu çevirdiysem bi de bırakmadım , o kolunu çekti de anca kurtardı kendini pençelerimden koala mıyım neyim]
-Geldim ne oldu?(Ayy haspaya bak sanki hergün bi kız seni çeviriyor çok coolsun alkış]
-Sana bi'şey sorabilir miyim?
Sıkı durun geliyor
-Kızılay'a nasıl dönebilirim??(Tamam ya vurmayın ne biliyim öyle dedim birden ]
Tabi bu mala döndü anlatıyor bi şeyler de ben dinlemiyorum yüzünü inceliyorum aynen Hatice Sultan'a benziyor.Valla bak aynısı,gözleri filan.Sonra dayanamadım 
-Bi de 3K ben senden çok hoşlanıyorum
Garibim ışık görmüş tavşana döndü fark ettirmemeye çalışıyor da ben Lie to Me izledim balım anlarım.Baktım bunun bi şey söyleyeceği yok,ortada çekirgeler dolaşıyor
-Bak bana cevap ya da karşılık vermek zorunda değilsin sadece içimde kalsın istemedim,omzunda yük hissetme tamam mı 
-Tamam
Tamam mı?Ulan öküz onca yol geldim,suratıma badana yaptım,kalp krizi geçirdim,cesaretimi ek gıdalarla destekledim ve dediğin 'Tamam' mı?Hayır yok de çirkinsin seni eşekler kovalasın de ama tamam ne allasen ??
Arkadaşlarımla geldim filan dedim.Kızlar da bizi izliyormuş 3K da o tarafa bakınca bunların hepsi önüne döndü filan çok komikti.Sonra mal gibi eve döndük.Bu.Bu kadar.Ne kadar da romantiğim değil mi?Ama anlayan yok.

                                                         
Sevgili 3K eğer okuyorsan senin en çok birini dinlerken kapanmayan ağzını seviyorum.
Ha bi de bunu rüyamda gördüm.Bunu uzaylılar mı ne kaçırmış.Ben de bulmaya çalışıyorum.İlkokulumdayım böyle nasıl kalabalık.Sonra kapıya kadar geliyorum her taraf diken.Yürüyorum,bi bakıyorum kollarım nasıl kanıyor.Siyah giyen 2 adam var Agent Smith'e benziyorlar.3K'yi bulduysan söyle diyorlar.Ben de heee kollarıma bak o kadar acı çektim size mi söylerim diyorum.Onlarda bu kadar acı çekmek sizin suçunuz diyip gidiyorlar.Nasıl bir bilinçaltıysa rüyada bile laf sokuyorlar.

18 yorum:

  1. iki fransız bi de türk. voltaire mutluluktan utanan bi fransız. exupery de bi çocuk buldu. çiçek severdi ama sevilmek gibi bi beklentisi yoktu.yazan da türk. bu iki kişi arasında kalmış biraz clint eastwood biraz aklı yarım mecnun. öküz ve samimi. vesselam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama o benim için yüzlercenizden daha önemli; çünkü suladığım, cam bir fanusun altına koyduğum, önüne siperlik yerleştirdiğim çiçek o. Çünkü yakındığı, ya da övündüğü, ya da hiçbir şey söylemediği zamanlarda dinlediğim çiçeğim o benim. Çünkü o benim çiçeğim." "İşte sana bir sır, çok basit bir şey: "Gülünü senin için önemli kılan, onun için harcamış olduğun zamandır." "Onun için harcamış olduğum zaman..." diye yineledi küçük prens.

      Sil
  2. her şey iyi hoş da bu 3K ne demek arkadaş bi açıklayaydın iyiydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. And who is 3K ? That's one secret I'll never tell XOXO.

      Sil
  3. yalnız bende bile bu kadar öküzlük yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya işte beni bu adam paklıyo maalesef ...

      Sil
  4. Kızlar neden bu kadar aptal ?

    YanıtlaSil
  5. Aynı soruyu kızlar da soruyo ama 404 not found

    YanıtlaSil
  6. güzelmiş beğendim ama sonu kötü bitmiş aynı benim gibi..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan bana kötü bittiği için şükrediyorum

      Sil
  7. laaayyn 3k :D ne kadar öküzmüşsün sen yaa harbiden ohaaa yani oha yazık lan bide bu öküz 1 gün sonra başka bi kızla çıkmıştır allah bilir öküz işte öküzzz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyza nurcuğum en son bi hocasına bi de kankasına yazıyordu ne yaptı bilmiyorum ama adresini versem bi de ordan yüklensen?!

      Sil
  8. huyunu kişiliğini sevmiyosan neyine yararki? görünüşü iyi olandan herkes hoşlanabilir bu belirleyici bişey değildir bence sadece görerek kimse sevilmez yakın olucak hareketleri kişiliği konuşması sana yaklaşımı iyi olucak. odunluk var evet bunu itiraf ediyorum Çok var hemde hele bende.. hayatım boyunca bana birinin öyle bişey demiyceğini biliyorum ama dense (rüyada) Tamam ya sorun yok merak etme için rahat olsun flan derdim şaşırıp heycanmı denir odunlukmu denir artık her ne deniyosa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin gizli bir hayranı vardır efendim bulur size de birgün 3k nın öküzlüğünden şüpheliyseniz : http://banabisugetir.blogspot.co.uk/2013/08/yazin-yedigim-hurmalar.html?m=1 buradaki esas oğlan kendisi olur

      Sil
  9. 3k kubilay kaan kurt mu lann ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok 3k öyle bi açılım değil ama Kubilay bi öküzse onu da böyle anabilirsin

      Sil

Siz yorum yaptıktan sonra kim arkanızdan ne demiş öğrenmek için lütfen mail adresinizi girmeyi unutmayın!