19 Kasım 2011 Cumartesi

GEÇENLERDE BİR CENAZEYE KATILDIM

Ona sımsıkı bağlanmıştık.Beden eğitimi dersinde topa vuramayacak kadar beceriksiz olduğumda,basketbol oynarken suratları kıpkırmızı olan insanlara özendiğimde o beni sakinleştirdi.Hayata hep turuncu gözlerle baktı ama o artık yok.Jordan içindeki havayı boşalttı ve çekti gitti bu diyardan...Onun anısına;




     



Jordan'ın cenazesine öğretmenlerimiz de katıldı.
Evet Jordan hep istediğin gibi cenazen Charlie Harper'inkinden neşeli oldu ve sen atamın yanına gömüldün.Ayrıca üzerimdeki 'Elmo Street 666'tişörtümle sana yeterince ciddi ve dini bir tören yaptık.
Ve evet ben geri dönüşümü olmayan birine bağlandım!Çevreci kişiliğimi bir kenara bıraktım.Utanmadan söylüyorum ben bir plastiği sevdim!!! Huzur içinde yat Jordan...Seni küçük turuncu şeytan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yorum yaptıktan sonra kim arkanızdan ne demiş öğrenmek için lütfen mail adresinizi girmeyi unutmayın!